sâmbătă, 7 noiembrie 2009

autoportet


Postez si eu autoportretul cu saptamana intarziere...Am facut vreo 400 de fotografii,nici una pe placul meu...totusi o postez pe acesta,facuta intr-o dimineatza la munte cu un trepied imprumutat, in lumina naturala. Prima data am incercat in casa cu aparatul pus pe masa, sau pe un teanc de carti...nu mi-a iesit mai nimic...Apoi am fost la munte si intr-o dimineatza mi-au iesit cateva care merg cat de cat,zic eu...Dupa ce am revenit de la munte am mai imprumutat pentru cateva zile un trepied sa mai incerc, dar nu prea mi-a reusit...asta pentru ca acum stiu si de histograma, si daca nu e buna...Oricum, acesta mi s-a parut cea mai rezonabila din tot ce am avut. Trepiedul il mai am, deci o sa mai fac autoportete in week-end-ul asta si va mai arat ce mi-a mai iesit...

3 comentarii:

  1. Mie imi place acest autoportret, daca te uitai si putin la obiectiv, cred ca era si mai bine. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte important ca nu ai renuntat la tema si ca desi este foarte greu pana la urma ai adus-o la indeplinire
    ai creat un portret foarte frumos si corect din punct de vedere fotografic

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo..! muncesti m8ult si rezultatele nu vor intirzia sa apara ...!

    RăspundețiȘtergere